WIL JE OOK EENS MEEZINGEN?

Het koor repeteert eenmaal in de 14 dagen op dinsdagavond van 20.00 tot 21.30 uurin het Buurthuis, Esdoornstraat 3a, Rijswijk (voormalig Ottoburgschool). Dirigent van het Rijswijkse Strijdkoor is sinds 2023 Joel Gester Suárez.
U kunt altijd een of meerdere keren geheel vrijblijvend komen kijken, luisteren, de sfeer proeven en ook meedoen. Alle stemmen zijn welkom. Het is fijn als u zangervaring heeft, maar dat is niet noodzakelijk. Heeft u zin om mee te zingen met het Rijswijks strijdkoor of wilt u meer informatie? Neem contact op met onze contactpersoon. Of vul het contactformulier in. U ontvangt dan zeker een reactie van ons. Ook voor het koor geldt dat financiën onmisbaar zijn. We ontvangen geen subsidie en bekostigen alle uitgaven uit contributies en giften of donaties.

Voor leden is de contributie € 10,-- per maand. Het bankrekeningnummer is: NL09INGB0000123824 ten name van A.W. Wiegers

Voor iedereen die ons koor wil steunen, onze vriend of donateur wil worden, neem even contact op met Mieke Wiegers.

DEEL DEZE PAGINA